داستان بازیگران و تاریخ پخش سریال پدر گواردیولا

سریال پدر گواردیولا به کارگردانی و نویسندگی سعید نعمت‌الله و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی در ژانر اجتماعی، در حال ساخت است. در ادامه به معرفی بازیگران سریال ایرانی پدر گواردیولا میپردازیم. این سریال از سریال‌های پربازیگر شبکه نمایش خانگی است که پیش بینی میشود با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبرو شود.

سریال پدر گواردیولا

 

بازیگران سریال پدرگواردیولا

حمید فرخ‌نژاد، مهران مدیری، ستاره اسکندری، علیرضا خمسه، سیامک صفری، امیرمهدی ژوله، علی اوجی، مریم بوبانی، مرجان گلچین، نسیم ادبی، سارا خوئینی‌ها، نرگس محمدی، محمدرضا علیمردانی، امیررضا دلاوری، با حضور هنگامه قاضیانی، پریوش نظریه، مهدی سلطانی، آرش عدل‌پرور (آرش AP) و با معرفی النا حیدری، مهدی رضا سلطانی، عباس صیاد و با حضور افتخاری ایرج خواجه امیری گروه بازیگران اصلی سریال شبکه نمایش خانگی پدر گواردیولا را تشکیل می‌دهند.

سریال پدر گواردیولا چند قسمت دارد؟

پدر گواردیولا (Pedar Guardiola) سریال شبکه نمایش خانگی در ژانر خانوادگی درام اجتماعی است که در 15 قسمت 45 دقیقه‌ای به نویسندگی و کارگردانی (سعید نعمت الله) و تهیه کنندگی (جواد نوروزبیگی) در سال ۱۴۰۰ تدارک دیده شده است. همچنین سریال پدر گواردیولا ، اولین سریال سعید نعمت الله ویژه شبکه نمایش خانگی است که از بهار 1401 به صورت هفتگی از رسانه هکس دانلود توزیع میشود.

سریال پدر گواردیولا

 

زمان پخش سریال پدر گواردیولا

تا کنون اطلاعات دقیق پخش سریال بدستمان نرسیده است. ۸۰ درصد از تصویر برادری سریال پدر گواردیولا به پایان رسیده است وگروه در حال ادامه تصویر برادری سه قسمت پایانی در خیابان های تهران می باشد. بزودی این سریال پخش خواهد شد و از هکس دانلود میتوانید سریال پدر گواردیولا را دانلود کنید.

داستان سریال پدر گواردیولا

پدر گواردیولا یک سریال ایرانی در ژانر و کمدی می باشد که نویسندگی و کارگردانی آن به عهده سعید نعمت الله است. تا کنون اطلاعات دقیقی در مورد داستان سریال بدستمان نرسیده است. اما در ادامه میتوانید اولین آنونس این سریال را مشاهده و تماشا نمایید.

تیزر سریال پدرگواردیولا



 


نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

معرفی کمپانی ساعت سازی سوئیسی هابلوت

سریال آقازاده در شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد

Empire’s Greatest Villains Subscriber Cover Revealed